- Albin K., Reklama – przekaz, odbiór, interpretacja, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa – Wrocław, 2000.
- Altkorn J., Marketing w Turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2005.
- Bielski I., Podstawy Marketingu, Wydawnictwo Dom Organizatora, Toruń, 1999.
- Bosiacki S., Śniadek J., Metodyka i technika obsługi ruchu turystycznego, Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu, Poznań, 2004.
- Denek E., Gołembski G., Kompendium wiedzy o turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa – Poznań, 2002.
- Gaj J., Zarys historii w Polsce, Zakład Wydawniczy DrukTur, Warszawa, 2003.
- Gaworecki W. W., Turystyka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2007.
- Gracz J., Sankowski T., Psychologia w rekreacji i turystyce, Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu, Poznań, 2004.
- Jabłoński W., Kreowanie informacji – media relations, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2006.
- Jachnis A., Terelak J. F., Psychologia Konsumenta i Reklamy, Oficyna Wydawnictwa Branta, Bydgoszcz, 1998.
- Karczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., Produkt Turystyczny, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2005.
- Kornak A. S., Zarządzanie Turystyką, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 1999.
- Kornak A., Montgierd – Łoyba M., Ekonomika Turystyki, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Wrocław, 1985.
- Kwarciak B., Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków, 1997.
- Litewski T., Mikołowski B., Wykrzykowski J., Geografia Turystyki Polski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 1998.
- Łazarkowie M. i R., Gospodarka Turystyczna, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, Warszawa, 2002.
- Łodziana – Grafowska J., Efektywność Reklamy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 1996.
- Medlik S., Leksykon podróży turystyki hotelarstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 1995.
- Mikuta B., Żelazna K., Organizacja ruchu turystycznego, Wydawnictwo Format – AB, Warszawa, 2004.
- Murdoch A., Kreatywność w reklamie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2004.
- Oleksiuk A., Marketing usług turystycznych, Centrum Doradztwa i Informacji Difin, Warszawa, 2007.
- Panasiuk A., Marketing usług turystycznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2005.
- Panasiuk A., Ekonomika turystyki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2006.
- Pawlacz A., Promocja produktu turystycznego – turystyka miejska, Centrum Doradztwa i Informacji Difin, Warszawa, 2008.
- Pender L., Sharpley R., Zarządzanie Turystyką, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2008.
- Richards B., Marketing atrakcji turystycznych, Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa, 2003.
- Szczepański J., Konsumpcja a rozwój człowieka – wstęp do antropologicznej teorii konsumpcji, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 1981.
- Toczek – Werner S., Podstawy rekreacji i turystyki, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Wrocław, 2007.
- Wajgner M., Tylińska R., Podstawy Ekonomiczne i Prawne w hotelarstwie, Wydawnictwo REA, Warszawa, 2007.