Analiza finansowa przedsiębiorstwa na przykładzie przedsiębiorstwa Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A.

Opracowania Bednarski: Analiza finansowa w przedsiębiorstwie przemysłowym, PWE, Warszawa 1989 Bednarski: Analiza finansowa w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1998 Bień: Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Warszawa 1992 Blenker, A. Pontiggza: Information Technology – Constraint or Strategic Resource, [w:] W. E Sufherland, Y. Yves Morienx (red.): Business Strategy and Information Technology, Reufledge, London 1991 L. … Czytaj dalej

Analiza efektywności wybranych narzędzi analizy technicznej

Achelis S.B., Analiza techniczna od A do Z, Oficyna Wydawnicza LT&P, Warszawa 1998 Bernstein L., Przeciw Bogom. Niezwykłe dzieje ryzyka; WIG Press; Warszawa 1997 Bień W., Rynek papierów wartościowych; Difin; Warszawa 1998 Czekaj J., Woś M., Żarnowski J., Efektywność giełdowego rynku akcji w Polsce. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001 Czekała; Analiza fundamentalna i techniczna; Wydawnictwo … Czytaj dalej

Krytyka kultury europejskiej Jose Ortegi y Gasseta

Bańka Józef: Eurorecentywizm czyli droga Europy do wspólnotowej teraźniejszości narodów, Wydawnictwo Naukowe „Śląsk” Sp. z o.o., Katowice 2002 Pod redakcją Józefa Bańki: Wartości i ich funkcje w kształtowaniu cywilizacji globalnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2004 Bańka Józef: Filozofia Cywilizacji, T.1, Cywilizacja diatymiczna czyli świat jako strach i łup, Katowice 1986 Bańka Józef: Filozofia Cywilizacji, T.2, … Czytaj dalej

Stereotypy dotyczące bezrobotnych

Pozycje książkowe: Arcimowicz K.: Obraz mężczyzny w polskich mediach: prawda – fałsz – stereotyp, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003 Aronson E.: Człowiek – istota społeczna, PWN, Warszawa 2002 Aronson E., Wilson T. D., Akert R. M.: Psychologia społeczna. Serce i umysł, Zysk i S-ka, Poznań 1997 Aronson E., Pratkanis A.: Wiek propagandy: Używanie i nadużywanie … Czytaj dalej

Bezpieczeństwo międzynarodowe

K. Albright, Organizacja Narodów Zależnych, Tygodnik ,,Wprost”, nr 1094, 16 listopada 2003 r. Balcerowicz, Święta wojna czy terror przeciwko terroryzmowi, ,,ResPublica”, maj 2002 r. Burundi: konieczność przeprowadzenia niezależnego międzynarodowego śledztwa dotyczącego masakry w Gatumba, materiały Amnesty International, 2004 Dalikowa, D. Makowska, J. Makowski, T. Olszewski, Ziemia i człowiek, Warszawa, 1994 r., WSiP Domański, Uchodźcy w … Czytaj dalej

Właściwości chemiczne gleb

Beaton J.D., Harapiak J.W., Speer R.C., Gardiner R.T., Release of plant nutrients from forest soil humus treated with nitrogen and sulphate fertilizers, Can. Soil Sci. Soc. Saskatoon 1969 Bielińska E.J., Domżał H., Aktywność enzymatyczna gleb leśnych w obszarze oddziaływania Zakładów Azotowych „Puławy” S.A., Warsztaty Naukowe Puławy 1999 Brogowski Z., Borzyszkowski J., Gworek B., Ostrowska A., … Czytaj dalej

Strategia jednostki samorządu terytorialnego

Literatura źródłowa: D.Chandler „Strategy and Structure”, Cambridge MIT Press 1962r. za “Pojęcia definicji”-www.zsi.pwr.wroc.pl M.Bryson “Strategic Planning for Public&Non Profit Organizations”, Jossey-Bass 1999r. Gierszewska, M.Romanowska “Analiza strategiczna przedsiębiorstw”, PWE, Warszawa 2002r. W.Griffin „Podstawy zarządzania organizacjami”, PWN, WARSZAWA 2002R. H.Grant, W.R.King „The logic of Strategic Planning”, Boston-Toronto:Brown and Company za.”Pojęcia definicji”-www.zsi.pwr.wroc.pl Gołębiewski “Zarządzanie strategiczne. Planowanie i kontrola”, … Czytaj dalej

E-marketing polityczny

Pozycje zwarte Białecki K. P., Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne INFOR, Warszawa 1998. Bishop B., Marketing globalny ery cyfrowej. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001. Brady R., Forrest E., Mizerski R., Marketing w Internecie. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002. Collin S., Internet w biznesie. Nowe perspektywy rozwoju. Wydawnictwo Poltext. Warszawa 1998. Cwalina W., Falkowski A., Marketing polityczny, perspektywa psychologiczna. … Czytaj dalej

Nieuczciwa reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

Barańczyk, Dozwolone i zakazane porównania w reklamie, PPH 2000/4/20 Barta, R. Markiewicz, Nieuczciwa konkurencja w środkach masowego przekazu, Rzeczpospolita z dnia 7.09.1996r./17 Białecki, Reklama leków wydawanych wyłącznie z przepisu lekarza a domena internetowa, PiM 2001/9/97 Białecki, H. Tuchołka; Nieuczciwa lub zakazana reklama, Warszawa 2002 Bryc, Naruszenie dóbr osobistych w reklamie, Palestra 2002/5-8/50 Bujnarowski, W. Cajsel;, … Czytaj dalej

image_pdf