Media społecznościowe jako element strategii marki – działania komunikacyjne firmy Nike

Media społecznościowe mają coraz większy wpływ na działania marketingowe przedsiębiorstw na całym świecie. Właściwie skonstruowana strategia mediów społecznościowych potrafi wzmocnić obecność marki, zwiększyć jej zasięg oraz wpłynąć na zwiększenie lojalności klientów. Jako globalny gigant w branży sportowej, Nike doskonale rozumie tę dynamiczną grę i jest pionierem w wykorzystaniu mediów społecznościowych jako elementu swojej strategii marki. … Czytaj dalej

Wprowadzenie do E-PR

rozdział pracy magisterskiej Przechodząc do kolejnej części mojego artykułu, chciałbym zwrócić uwagę na kilka podstawowych faktów. Pierwszym z nich jest fakt, że Internet jest stosunkowo młodym środkiem masowej komunikacji – wynika z tego, że wciąż brakuje naukowych opracowań na temat biznesowych zastosowań sieci. Większość tekstów, do których będę się odwoływał, nie jest naukową syntezą, ale … Czytaj dalej

Funkcje serwisu internetowego w procesie ePR

podrozdział pracy magisterskiej Ogólnie rzecz biorąc, korporacyjna strona internetowa spełnia kilka podstawowych funkcji. Funkcje te oczywiście różnią się w zależności od celów danej instytucji, niemniej jednak możemy wyróżnić najważniejsze z nich lub te, które są najczęściej definiowane w badaniach dotyczących wykorzystania Internetu przez biznes i ePR[1] . – Zapewnienie organizacji kanału dystrybucji informacji. Funkcją danego … Czytaj dalej

Elektroniczne biuletyny informacyjne

podrozdziały pracy magisterskiej Biuletyny elektroniczne rozprowadzane za pomocą poczty elektronicznej są, innymi słowy, rodzajem elektronicznego magazynu zawierającego między innymi artykuły, wywiady, raporty i grafiki. Istnieją dwa główne rodzaje elektronicznych biuletynów dostępnych w sieci: biuletyny i e-ziny. Pojęcia newslettera i e-zinu pojawiły się już w mojej pracy przy okazji omawiania funkcji e-mailingu w działaniach ePR. Ten … Czytaj dalej

Internet jako narzędzie public relations

1. Przedmowa. Public relations. Jej początki sięgają Stanów Zjednoczonych, niecały wiek temu, kiedy to publicznie wystąpił Ivy Lee, dziennikarz, reporter z Wall Street i doradca prasowy magnata finansowego Johna D. Rockefellera. Rockefeller. Do tej pory metody komunikacji z mediami i opinią publiczną ograniczały się do odpierania ataków prasy na drapieżną politykę wielkich przemysłowców, bez zwracania … Czytaj dalej

Funkcje marketingu

Marketing często jest kojarzony z działaniami związanymi z promocją, reklamą, sprzedażą oraz handlem. Jednakże, takie podejście do marketingu jest zbyt ograniczone, ponieważ sprzedaż to tylko wierzchołek góry lodowej w całym procesie. Właściwe określenie potrzeb klientów, projektowanie produktu odpowiadającego tym potrzebom, właściwe ustalenie ceny, wybór odpowiednich kanałów dystrybucji oraz zastosowanie odpowiedniej promocji to kluczowe czynniki, które … Czytaj dalej

Znaczenie marketingu dla przedsiębiorstwa

podrozdział pracy licencjackiej Współczesne przedsiębiorstwo jest dzisiaj pod wpływem różnych strumieni informacji, takich jak: informacje o zamiarach innych przedsiębiorstw (w tym konkurencji), informacje o ogólnych trendach rozwoju gospodarki czy notowania na rynkach międzynarodowych. Im wyższy jest poziom zarządzania, tym więcej uwagi poświęca się procesom informacyjno-decyzyjnym własnej firmy. Dlatego konieczne są powiązania firmy z różnymi źródłami … Czytaj dalej

Badania e-PR lub monitorowanie zasobów internetowych

praca magisterska o marketingu w Internecie Badania e-PR lub monitorowanie zasobów internetowych to proces zbierania i analizowania informacji na temat firmy, marki, produktu lub jednostki z internetu. Może to obejmować monitorowanie wiadomości i przekazów medialnych w Internecie, wzmianek na portalach społecznościowych, opinii i opinii klientów online oraz innego istotnego zasobu internetowego. Celem badań e-PR lub … Czytaj dalej

Korporacyjna strona internetowa i zintegrowany z nią sieciowy newsroom

Korporacyjna strona internetowa i zintegrowany z nią sieciowy newsroom to oficjalna witryna firmy, która służy jako główne źródło informacji o firmie i jej działalności. Zintegrowany sieciowy newsroom to centrum mediów w witrynie, które zapewnia aktualne wiadomości, komunikaty prasowe i inne istotne informacje dla dziennikarzy, stron zainteresowanych i opinii publicznej. Newsroom jest zaprojektowany w celu usprawnienia … Czytaj dalej