Pozycje zwarte
- Białecki K. P., Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne INFOR, Warszawa 1998.
- Bishop B., Marketing globalny ery cyfrowej. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
- Brady R., Forrest E., Mizerski R., Marketing w Internecie. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
- Collin S., Internet w biznesie. Nowe perspektywy rozwoju. Wydawnictwo Poltext. Warszawa 1998.
- Cwalina W., Falkowski A., Marketing polityczny, perspektywa psychologiczna. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005.
- Dobek-Ostrowska B., Komunikowanie polityczne i publiczne. Podręcznik akademicki. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
- Frąckiewicz E., Marketing internetowy. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
- Internet w marketingu. zb. pod red. A. Bajdaka. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003.
- Fenomen społeczeństwa informacyjnego. Pr. zb. pod red. T. Zasępy. Wydawnictwo Edycja Świętego Pawła. Częstochowa 2001.
- Jeziński M., Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej. Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Toruń 2004.
- Kawecki A., Wstęp do marketingu politycznego. Szczecińskie Biuro Studiów i Analiz. Szczecin 2003.
- Kaznowski D., Nowy marketing. VFP Communications, Warszawa 2008.
- Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gobethner i Ska, Warszawa 1994.
- Lewis H. G., Lewis R. D., E-marketing. Handel w Internecie. Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001.
- Majchrzak J., Mendel T., Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych. Akademia Ekonomiczna W Poznaniu. Poznań 1999.
- Marketing polityczny w teorii i praktyce. zb. pod red. A. W. Jabłońskiego i L. Sobkowiaka. Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2002.
- Marketing w Internecie. zb. Pod red. A. Małachowskiego. Wyd. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Wrocław 2004.
- Sposób myślenia i działania. Pr. zb. pod red. J. Perenca, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2001.
- Mazur M., Marketing polityczny. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
- Komunikacja. Biznes elektroniczny. Pr. zb. pod red. B. Junga. Wyd. Difin. Warszawa 2001.
- Michalski E., Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2007.
- Partie polityczne – przywództwo partyjne. Zb. Pod red. J. Sielskiego i M. Czerwińskiego. Wyd. Adam Marszałek. Toruń 2008.
- Przybyłowski K., Hartley S. W., Kerin R. A., Rudelius W., Dom Wydawniczy ABC, bmw 1998.
- Studia nad komunikowaniem politycznym. zb. pod red. J. Fraś. Wyd. Adam Marszałek. Toruń 2007.
- Sznajder A., Marketing wirtualny. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
- Sztucki T., Sposób myślenia. System działania. Placet, Warszawa 1992.
- Trzeciak S., Kampania wyborcza. Strategia sukcesu. Zysk i S-ka. Poznań, bdw.
- Wielki J., Elektroniczny marketing poprzez Internet. Reengineering procesu marketingowego. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
- Wiśniewski A., Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1997.
- Wykorzystanie Internetu w marketingu. zb. pod red. Ewy Zeman-Miszewskiej. Wyd. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katowice 2003.
Prasa
- Bendyk E., Liche witryny. Polityka, nr 36 z dnia 1999-09-04, s.58-59.
- Bendyk E., Większa połowa. Polityka, nr 13 z dnia 2009-03-28; s. 40-46.
- Gołębiowski P., Rynek polityczny – rozmowa z Katarzyną Łazarko. Marketing polityczny, nr 3, grudzień 2006.
- Learmonth M., Social media paves way to White House. Advertising Age, 3/30/2009, Vol. 80, s. 11.
- Oramus M., Mózg w malinach. Polityka, nr 18 z dnia 2000-04-29, s. 80-81.
- Sullivan E. A., Marketer In chief. Marketing News, 15.2009, Vol. 43
Internet
- Badanie rynku internetowego, badania pod red. D. Kaznowskiego, PBI, http://www.pbi.org.pl/index.php/ida/86/ (04-02-2010).
- Czatem i youtubem – pierwszy weekend kampanii,http://www.tvn24.pl/- 1,1655576,0,1,rosja-i-youtubem-_-kampanijne-zagrania,wiadomosc.html (09-052010).
- Dobre wieści dla e-marketingu na nowy rok, http://www.inwestycje.pl/it_ebiznes/emarketing/dobre_wiesci_dla_e_marketingu_na_nowy_rok;77426;0.html (04-02-2010).
- Dwornik B., Internet w polskiej polityce to zło konieczne. http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/social-media/wybory-prezydenckie-2010-oto-kandydaci-najbardziej-aktywni-w-sieci-14066?page=4, (20-06-2010).
- Fiećko P., Winciorek A., Internetowa kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego, http://www.castellswpolsce.pl/pobierz-raport (02-06-2010).
- http://jaroslawkaczynski.info/ (15-06-2010).
- http://kornelmorawiecki-razem.pl/ (15-06-2010).
- http://korwin-mikke.pl/ (19-06-2010).
- http://www.bronislawkomorowski.pl/ (19-06-2010).
- http: / /www. kw-andrzej aleppera. pl/ (15.06.2010).
- http://www.marekjurek2010.pl/ (15-06-2010).
- http://www.napieralski. com.pl/ (20-06-2010).
- http://www.olechowski.pl/ (20-06-2010).
- http://www. onet.pl (11-04-2010).
- http://www.prezydentpawlak.eu/ (19-06-2010).
- http://prezydent2010.pkw. gov.pl/PZT/PL/WYN/W/index.htm (21-06-2010).
- http://zietek.org/ (15-06-2010).
- International Telecomunication Union, Internet indicators: subscribers, users and broadband subscribers, http://www.itu.int/ITU-D/icteye/Reporting/ShowReportFrame.aspx?ReportName=/WTI/InformationTechnolo gyPublic&RP_intYear=2008&RP_intLanguageID=1 (02-02-2010).
- Jarosław Kaczyński, Polska jest najważniejsza. http://jaroslawkaczynski.info/polska/Oswiadczenie_JAROSLAWA_KACZYNSKIEGO (10-06-2010).
- Pawlak W., Program prezydencki. http://pawlak.pl/ps/pl/ (08-06-2010).
- Pliszka S., Kampania Obamy. Efektywność działań online w liczbach, http://www.internetstats.pl/index.php/2009/10/kampania-obamy-efektywnosci-dzialan-online-w-liczbach/ (02-06-2010).
- Pliszka S., Odsetek użytkowników Internetu w populacji, http://www.internetstats.pl/index.php/baza-wskaznikow/liczba-internautow/ (02-06-2010).
- Plutecki Ł., E-marketing na usługach polityki – wykorzystanie marketingu internetowego w kampanii Baracka Obamy, http://plutecki.net/2009/02/e-marketing- w-polityce-walka-z-falszywymi-oskarzeniami/ (02-06-2010).
- Profil: gnapieralski, http://twitter.com/gnapieralski (08-06-2010).
- Trzeciak S., Internetowa demokracja. http: / /www.trzeciak.pl/pl/onet_pl_internetowa_demokracja. html (02-06-2010).
- Wybory 2007. Może pozostać tylko jeden!, http://fakty.interia.pl/raport/wybory_2007/gra (02-06-2010).
Akty prawne
1. Obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 17 maja 2010 r. o kandydatach na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w wyborach zarządzonych na dzień 20 czerwca 2010 r. http://www.pkw.gov.pl/pkw2/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=22826&news_id=43934&layout=1&page=text (06-06-2010).
2. Uchwała Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 maja 2010 r. uchylająca uchwałę z dnia 10 maja 2010 r. w sprawie odmowy rejestracji kandydata na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Zbigniewa Leppera. http://www.pkw.gov.pl/gallery/19/65/20/196520/uchylenie.pdf (10-06-2010).