1 |
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji. Przewodnik metodyczny, praca zbiorowa pod redakcją S. Mynarskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1992 |
2 |
bem, Koncentracji c.d., „Handel”, 2000, nr 3 |
3 |
bem, Raport o handlu detalicznym, „Życie Handlowe”, 1999 r., nr 3 |
4 |
bem, Rozwój centrów, „Handel”, 2000 r., nr 5 |
5 |
Centrum Zaawansowanych Technologii Sp. z o.o. |
6 |
Chwałek J., Nowoczesny sklep, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa, 1993 |
7 |
Czaja I., Targalski J., Strategia rozwoju przedsiębiorczości w województwie krakowskim –wstępna koncepcja, Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków 1998 |
8 |
Domański B., Raport o Stanie Miasta 2000 na podstawie opracowania Raport dla Urzędu Miasta Krakowa |
9 |
Domański T., Starategie marketingowe dużych sieci handlowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001 |
10 |
Garbarski L., Zachowania nabywców Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998 |
11 |
Handel w rozwoju miasta, pod redakcją naukową Kędzior Z., Wydawnictwo AE im Karola Adamieckiego w Katowicach, Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, Katowice 2000 |
12 |
krakow.pl/biznes/potencjal/zagraniczny.php |
13 |
mpk.krakow.pl |
14 |
paiz.gov.pl/press_pl.html |
15 |
Jaśkiewicz M., Rozwój regionalny i przestrzeń publiczna, Biuletyn PAN KPZK Zeszyt 194 |
16 |
Kałężna-Drewińska U. Iwankiewicz-Rak B., Marketing w handlu, Wydawnictwo AE im Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1992 |
17 |
Karbarczyk S., Raport o Polskim Handlu, BOSS Informacje Ekonomiczne, Warszawa 1998 |
18 |
Koncepcja w handlu a współpraca producentów i dystrybutorów, pod red. M. Strużyckiego, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa 2000 |
19 |
Kotowska I.E., Skutki przewidywanych zmian liczby i struktury ludności Polski, „Gospodarka Narodowa”,2000 nr 11-12 |
20 |
Kozłowski E., Rozwój miast w warunkach przekształceń rynkowych, „Sprawy mieszkaniowe” 2001 nr 3 |
21 |
Kucharska B., Krajowe i zagraniczne sieci handlowe w Polsce Konsument Przedsiębiorstwo Przestrzeń Tom II, Centrum Badań i Ekspertyz AE im Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 1998 |
22 |
Mynarski S., Badania rynkowe w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001 |
23 |
Mynarski S., Metody analizy i optymalizacji obrotu towarowego, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1976 |
24 |
Mynarski S., Selektywność struktur przestrzennych rynku i konsumpcji, Konsument Przedsiębiorstwo Przestrzeń Tom I, Centrum Badań i Ekspertyz AE im Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 1998 |
25 |
Nowe uwarunkowania rozwoju i kształtowania miast polskich, praca pod redakcją Kochanowskiego M., Biuletyn Zeszyt nr 175 PAN KPZK, Warszawa 1996 |
26 |
Plichta G., Model Huffa jako narzędzie wspierające decyzje lokalizacyjne dużych obiektów handlowych, Zeszyty naukowe AE w Krakowie nr 513, Kraków 1998 |
27 |
Plichta G., Postrzeganie zagrożeń i szans dla polskiego handlu ze strony zachodnich sieci (zarys problematyki), Zeszyty Naukowe AE w Krakowie nr 540, Kraków 2000 |
28 |
Plichta J., J. Światowiec, Inwestycje zagraniczne w handlu, Zeszyty Naukowe AE w Krakowie nr 524, Kraków 1999 |
29 |
Porter M.E., Strategie konkurencji, Metody analizy sektorów i konkurentów Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994 |
30 |
Przybyłowski K., S. W. Hartley, R. A. Kerin, W. Rudelius, Marketing. Pierwsza edycja, Dom Wydawniczy ABC 1998 |
31 |
Purchla J., Metropolie w procesie przemian, AE w Krakowie, Kraków 1999 |
32 |
Raport w sprawie analizy działalności hipermarketów na terenie miasta Krakowa za 2000 rok, dane UMK |
33 |
Rocznik Statystyczny Krakowa 2000 Urząd Statystyczny w Krakowie, Kraków 2000 |
34 |
Rocznik Statystyczny województw 2001, Główny urząd Statystyczny Warszawa 2001 |
35 |
Rozwój regionalny i przestrzeń publiczna, pod red. T .Markowskiego, Biuletyn PAN KPZK Zeszyt 194 |
36 |
Rydzik W., Badanie rynku obrotu mieszkaniami, „Sprawy mieszkaniowe” 2001 nr 1-2 |
37 |
Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki. Wydawnictwo AE w Krakowie 1998 |
38 |
SAM, Rekordziści z koszykami, „Życie Handlowe”, 2000., nr 5 |
39 |
Swianiewicz P., Dziemianowicz W., Atrakcyjność inwestycyjna miast 1998-1999, Polska Regionów nr 7. Instytut Badań nad Gospodarka Rynkową Warszawa 1999 |
40 |
Szromnik A., Handel- konsument – przestrzeń, Wydawnictwo Spółdzielcze Warszawa 1990 |
41 |
Szulce H., Struktury i Strategie w handlu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1998 |
42 |
Tonndorf H. G, ABC Handlu detalicznego, Poradnik dla sprzedawców i właścicieli sklepów, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996 |
43 |
Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce, pod redakcją Szromnika A., Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków 1998 |
44 |
Wojdacki K.P., „Przestrzenno ekonomiczna identyfikacja miejskich ośrodków rynku makroregionalnego (na przykładzie Polski południowo-wschodniej), praca doktorska pod kierunkiem doc. Dr hab. A. Szromnika, Kraków 1988 |
45 |
Wydział Finansowy UMK |
46 |
Wydział Spraw Administracyjnych UMK |