Nowoczesne tendencje w rozwoju handlu

1Badania przestrzenne rynku i konsumpcji. Przewodnik metodyczny, praca zbiorowa pod redakcją S. Mynarskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1992
2bem, Koncentracji c.d., „Handel”,  2000,  nr 3
3bem, Raport o handlu detalicznym, „Życie Handlowe”, 1999 r., nr 3
4bem, Rozwój centrów, „Handel”, 2000 r., nr 5
5Centrum Zaawansowanych Technologii Sp. z o.o.
6Chwałek J., Nowoczesny sklep, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa, 1993
7Czaja I., Targalski J., Strategia rozwoju przedsiębiorczości w województwie krakowskim –wstępna koncepcja, Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków 1998
8Domański B., Raport o Stanie Miasta 2000 na podstawie opracowania Raport dla Urzędu Miasta Krakowa
9Domański T., Starategie marketingowe dużych sieci handlowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001
10Garbarski L., Zachowania nabywców Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998
11Handel w rozwoju miasta, pod redakcją naukową Kędzior Z., Wydawnictwo AE im Karola Adamieckiego w Katowicach, Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, Katowice 2000
12krakow.pl/biznes/potencjal/zagraniczny.php
13mpk.krakow.pl
14paiz.gov.pl/press_pl.html
15Jaśkiewicz M., Rozwój regionalny i przestrzeń publiczna, Biuletyn PAN KPZK Zeszyt 194
16Kałężna-Drewińska U. Iwankiewicz-Rak B., Marketing w handlu, Wydawnictwo AE im Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1992
17Karbarczyk S., Raport o Polskim Handlu, BOSS Informacje Ekonomiczne, Warszawa 1998
18Koncepcja w handlu a współpraca producentów i dystrybutorów, pod red. M. Strużyckiego, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa 2000
19Kotowska I.E., Skutki przewidywanych zmian liczby i struktury ludności Polski, „Gospodarka Narodowa”,2000 nr 11-12
20Kozłowski E., Rozwój miast w warunkach przekształceń rynkowych, „Sprawy mieszkaniowe” 2001 nr 3
21Kucharska B., Krajowe i zagraniczne sieci handlowe w Polsce Konsument Przedsiębiorstwo Przestrzeń Tom II, Centrum Badań i Ekspertyz AE im Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 1998
22Mynarski S., Badania rynkowe w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001
23Mynarski S., Metody analizy i optymalizacji obrotu towarowego, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1976
24Mynarski S., Selektywność struktur przestrzennych rynku i konsumpcji, Konsument Przedsiębiorstwo Przestrzeń Tom I, Centrum Badań i Ekspertyz AE im Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 1998
25Nowe uwarunkowania rozwoju i kształtowania miast polskich, praca pod redakcją Kochanowskiego M., Biuletyn Zeszyt nr 175 PAN KPZK, Warszawa 1996
26Plichta G., Model Huffa jako narzędzie wspierające decyzje lokalizacyjne dużych obiektów handlowych, Zeszyty naukowe AE w Krakowie nr 513, Kraków 1998
27Plichta G., Postrzeganie zagrożeń i szans dla polskiego handlu ze strony zachodnich sieci (zarys problematyki), Zeszyty Naukowe AE w Krakowie nr 540, Kraków 2000
28Plichta J., J. Światowiec, Inwestycje zagraniczne w handlu, Zeszyty Naukowe AE w Krakowie nr 524, Kraków 1999
29Porter M.E., Strategie konkurencji, Metody analizy sektorów i konkurentów Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994
30Przybyłowski K., S. W. Hartley, R. A. Kerin, W. Rudelius, Marketing. Pierwsza edycja, Dom Wydawniczy ABC 1998
31Purchla J., Metropolie w procesie przemian, AE w Krakowie, Kraków 1999
32Raport w sprawie analizy działalności hipermarketów na terenie miasta Krakowa za 2000 rok,  dane UMK
33Rocznik Statystyczny Krakowa 2000  Urząd Statystyczny w Krakowie, Kraków 2000
34Rocznik Statystyczny województw 2001, Główny urząd Statystyczny Warszawa 2001
35Rozwój regionalny i przestrzeń publiczna, pod red. T .Markowskiego, Biuletyn PAN KPZK Zeszyt 194
36Rydzik W., Badanie rynku obrotu mieszkaniami, „Sprawy mieszkaniowe” 2001 nr 1-2
37Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki. Wydawnictwo AE w Krakowie 1998
38SAM, Rekordziści z koszykami, „Życie Handlowe”, 2000., nr 5
39Swianiewicz P., Dziemianowicz W., Atrakcyjność inwestycyjna miast 1998-1999, Polska Regionów nr 7. Instytut Badań nad Gospodarka Rynkową Warszawa 1999
40Szromnik A., Handel- konsument – przestrzeń, Wydawnictwo Spółdzielcze Warszawa 1990
41Szulce  H., Struktury i Strategie w handlu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1998
42Tonndorf H. G, ABC Handlu detalicznego, Poradnik dla sprzedawców i właścicieli sklepów, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996
43Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce, pod redakcją Szromnika A., Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków 1998
44Wojdacki K.P., „Przestrzenno ekonomiczna identyfikacja miejskich ośrodków rynku makroregionalnego (na przykładzie Polski południowo-wschodniej), praca doktorska pod kierunkiem doc. Dr hab. A. Szromnika, Kraków 1988
45Wydział Finansowy UMK
46Wydział Spraw Administracyjnych UMK
5/5 - (4 votes)
image_pdf